środa, 25 maja 2011

Robi się...

Jak na zabieganego twórce przystało mam zaczętych kilka robótek. Robi się więc:

Torebka dziewczęca


Spongebob Kanciastoporty


A także poszewka na dużą poduchę której nie zdążyłam jeszcze sfotografować. Ale jest w kolorach różu i czerwieni. Baaardzo cukierkowa jak moje córy sobie zażyczyły. Na pewno ją pokażę wkrótce.

Podczas przeglądania blogów zakochałam się bez pamięci w  patchwork-ach możecie mi więc uwierzyć że radość miałam ogromną gdy dostałam w prezencie to:


Ktoś życzliwy robił porządki w szafie, a ja mam radochę. Zaczynam więc przygodę z szyciem na większa skalę, bo z pewnością to nie jest takie łatwe. Każdą wskazówkę od "szyjących" - zaglądających tutaj przyjmę z radością.

Zapraszam tez na cukierasy do Dziupli Kruszyny 
 do 1 czerwca zapisy





1 komentarz:

  1. Aricia, udział w Twoim candy to sama przyjemność. Musisz więcej bransoletek poczynić, bo już losowania, która do kogo nie będzie :)) Serdecznie dziękuję za odwiedziny i życzenia.

    Widzę, że teraz szydełkujesz na wielką skalę!
    Torba szydełkowa, to moje marzenie, koniecznie pokaż, gdy ją skończysz, już nie mogę się doczekać!!!
    Buziole :*

    OdpowiedzUsuń