czwartek, 19 grudnia 2013

Myszki są kochane.

Najpopularniejsza mysz na świecie w pewnym momencie doczekała się towarzyszki. Uroczej, miłej i zaradnej. Podbiła ona serca małych dziewczynek na wieki. Nazywa się ...... Myszka Minnie. I takie czapki Gosia zamówiła na prezent dla dwóch dziewczynek. 





Od razu przyznaję się że to nie mój projekt. Gosia przysłała mi zdjęcie z konkretnymi wymaganiami. Jestem więc tylko wytwórcą. Na pomysłodawcę jeszcze się nie natknęłam. Aczkolwiek rozwiązania techniczne obmyślałam sama, nie dysponowałam żadnym wzorem oprócz zdjęcia. Oczywiście nie udało mi się identycznie odtworzyć  oryginału, ale Gosia zadowolona. Eefkt końcowy bardzo zadowalający. I wszyscy obserwujący moje szydełkowanie zachęcają do ,,czapkowej" produkcji. Pomysły więc przekrzykują się i przepychają w mojej głowie, niecierpliwie czekając na realizację. A tu już święta za pasem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz